Bazen en büyük pazarlama çabalarınız bile başarısız olabilir veya umduğunuz sonuçları göremeyebilirsiniz. Bu tür hayal kırıklıklarından kaçınmak için, yıllık pazarlama planlarınızda daha fazla düzenleme yapmanız şarttır. İşte bu aşamada bir e-ticaret takvimine sahip olmanız gerekir.
Sevgililer Günü, Cadılar Bayramı ve Noel’i hepimiz biliyoruz. Ama 4 Haziran’ın Ulusal Kedinize Sarılma Günü olduğunu biliyor muydunuz? Kedi tasarımlarınızı satmak için harika bir gün!
Ya da 31 Temmuz’da avokado tasarımları satışlarınız artabilir çünkü o gün Ulusal Avokado Günü!
Eğer 2024 yılı için bütün bu popüler ve az bilinen özel günleri merak ediyorsanız Printify’ın hazırladığı takvime buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Merhaba:)